Persbericht VV Bato

shadow

17 oktober 2017 10:36    Nieuws

Rene Wageman neemt na 10 jaar afscheid als voorzitter van de VV Bato.

Afgelopen zomer heeft Rene Wageman na 10 jaar besloten om de voorzittershamer definitief over te dragen. Tijdens de Algemene ledenvergadering op 2 oktober 2017 heeft hij afscheid genomen als voorzitter van zijn VV Bato.

Als voorzitter is hij altijd heel betrokken geweest bij de vereniging en was altijd aanwezig als het eerste elftal van vv Bato een wedstrijd speelde. De voetbalvereniging is Rene zeer erkentelijk voor wat hij heeft betekend en gedaan voor de vereniging. Ongetwijfeld zal Rene voor raad en daad beschikbaar blijven voor de nieuwe beleidsbepalers.

Het bestuur is inmiddels uitgebreid met 3 personen, naar een totaal van 9 bestuursleden.

Pascal Spijker is tijdens de ledenvergadering gekozen tot nieuwe voorzitter en zal dus de komende jaren de voorzittershamer overnemen.

De belangrijkste doelstellingen van het nieuwe bestuur zijn met name de enorm gegroeide jeugdafdeling te blijven voorzien van goede begeleiding en uitstekende trainingsfaciliteiten en om ervoor zorgen dat de talentvolle jeugdspelers de komende jaren daadwerkelijk de overstap kunnen maken naar het 1e elftal op zondagmiddag.

Tevens zijn we in gesprek met de gemeente om samen te onderzoeken of we de parkeergelegenheid kunnen uitbreiden om met name tijdens de wedstrijddagen de veiligheid van onze leden en gasten te kunnen waarborgen.

Het vernieuwde bestuur zal er de komende jaren met veel passie en inzet voor strijden om deze doelen waar te maken.

shadow

Eerder verschenen

20/11 18:13 Alle trainingen afgelast
17/11 08:49 Rad van avontuur tbv steun Roy
10/11 06:59 VV Bato steunt roy
30/10 07:22 BCA Asbestverwijdering uit Kolham nieuwe sponsor JO13-1
23/10 09:41 Nieuwe wedstrijdkleding JO11-2
3/10 21:08 Leden VV Bato kiezen nieuwe voorzitter en nieuwe bestuursleden
3/10 20:29 Bato voetbalkleding bestellen.
2/10 16:36 Nieuwe wedstrijdkleding Bato 3
2/10 16:30 Nieuwe wedstrijdkleding Bato 1